Kuzu-Alkin19 Merhaba Anneler sağlık nedenim dolayısıyla emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım emzirmeyi kestim ama göğüslerim şişiyor bosaltmazsam mastit olmaktan korkuyorum sagarsam da tekrar uyarmış mi oluyorum lütfen yardim
Sum87 Kuzu-Alkin19 ben 1 kere sıcak duşta elimle göğüsümü rahatlatıcak kadar sağdım yani hepsini boşaltmadım bir daha da sorun olmadı kesildi sütüm