Kızlar 8 aylık bebeğim 2 gündür burnu tıkalı birde öksürük var ateş yok ama dünde hafif burun akıntısı vardı. Klimadan diye düşünüyorum çünkü hep klimanın altındayız. Yüksek derecede ama boğazını kuruttu sanırım. Var mı kızıma iyi gelecek tavsiyeleriniz? Hastaneye götürmek istemiyorum virüs iyice yayıldı malum 🙏