Meliiskan Oğlum 2 aylık 4 günlük sap simplex ve biogia yoı yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz . Sap (32 ) bio(5) damla olarak ilk zamanlarımıza göre daha iyi tabi ama bu ay nurse harveys şurubu önerdiler kullananlar var mi? Ve günlük ne kadar veriyorsunuz ?
Poncik38 Meliiskan yok kullanmıyodm. Gazına göre değişiyodu işte en fazla 6kere verilebiliyor. Ben 3kere fln veriodm tam hatırlamıorm. Bir ay kullanıp bıraktık gazı kalmamıstı artık