Zeyzey2019_ gittikçe düzeliyor beslenmeleri, benzer şeyleri yaşadık biz de. Sofrada bir şey yemeyip mama içerdi, mamayı bıraktıktan sonra daha iyi yemeye başladı. Biz hata da yapıyorduk, sofradan bir şey yemezse aç durmasın diye sevdiği bir şeyler veriyordum. Bir süre sonra öğreniyor nasılsa istediğim şeylerden verilecek diye yemiyordu.
en son doktor öğünlerin arasında en az 3 saat olsun , ne kadar az yerse yesin su dışında bir şey verme sonraki öğüne kadar dedi😅
biraz dirense de yavaş yavaş düzeliyor beslenmesi.
eskiden neydi öyle sürekli stres, sürekli bir kabızlık problemi 🙄