Bebeğim 4.5 aylık, 1 ay sonra işe başlayacağım için süt sağarak depolamaya başladım. Bebeğim meme seçiyor, hep sağ tarafı istiyor. Doğduğundan beri böyle. Önceden uyurken sırayla verirdim emerdi ve sol tarafta hep daha çok süt olurdu, sağdığımda kısa sürede 60 cc çıkardı. Şimdi uykuluyken de sol tarafı almıyor ve zaten iki göğsüm de yumuşadı. Sağ taraftan yine doyuyor ve sağdığımda süt geliyor çok şükür ama solu sağdığımda ennn fazla 25 cc geliyor. Hatta bu sabah 15 dk sağdım, 10 cc ancak çıktı 😔 Bu durumda stok yapmam çok zor, zaten ben sağarken de durmuyor kızım, zorlanıyorum. Sol tarafta tamamen biter mi acaba sütüm? Ne yapmak lazım?
Bestlak tavsiye ediliyor ama içinde çemen özü de varmış. Kokuya neden olmuyor mu acaba?