Yesim52 gazının tam cıkmamasından kaynaklanıyormuş bir yerde okumuştum benim bebeğimde de oluyo du gazını bi sefer cıkardıktan sonra tekrar devam ediyorum sırtını sıvazlamaya o zaman kalan gazını cıkartıyo rahatlıyo kimleride şey der mesela midesi büyüyo ne kadar doğru bilemiyorum sağlıkla büyüsünler 🥰