Elliiff Arkadaşlar merhabalar. Oğlum 4 ay 7 günlük, salı günü 4 aylık aşısı var. 4 aylık açısını yaptıranlar, ateş yapıyor mu? Huzursuzluk vs? Bilgilendirirseniz sevinirim
Emircik Elliiff bizde yaptı canım ateş ama 1 gün sonra yaptı Aşıdan ben direk ateş düşürücü vermedim vicudu savaşsın asıya direnci yükselsin istedim 38.5 i görünce verdim 1 çay kaşığı calpol sonra bida çıktı 4 saat sonra bida verdim 3 kere 4 6 saat arayla verdim inmeyince ateşi
deniz__92 Elliiff bizim çok şükür hiçbir aşıda ateş huzursuzluk olmadı 4 ay aşı sonrasıda çok rahat geçmişti
Defnemom41 Bizimde ateş yaptı o gece calpol verdim 2 kere 6 saat arayla ertesi güne bişeyi kalmamıştı. O gece dikkat etmek lazım ama ani çıkıyor çünkü