Saat 11 de mama yapmıştım, içmedi. Biberonu beşiğin içine koymuşum. Az önce lavaboya gitmek için beşiğine koydum oğlumu kalan mamayı kapağını açıp içmiş 3 ölçek :(((( doktorumuz 1 saat içinde ver demişti. 1 saat dolduğunda içmiş oldu oğlum. YaZdım doktorumuza cevap bekliyorum. Ne yapmam lazım tecrübesi olan var mı