KıZım 9 aylık 8 kilo yani zayıf sayılır. Tabi ki önemli olan Sağlıklı olması . Ama kızlar yediklerini yazıcam sizce az mı kilo alımı çok az çünkü ? Öğünleri artırmalı mıyım ? Mama içiyor bu arada anne sütü yok.
07.00 120 Cc mama
10.00 kahvaltı 1 kase dolusu yumurta sarısı ceviz peynir tereyağı bebebisküvi
12.00 1 kase dolusu yoğurt
14.00 1 kase ekmek doğranmış çorba
17.00 120 cc mama
18.30 1 kase yemek kıymalı sebze yemeği ya da çorba gibi ekmek doğranmış
19.30 gibi 1 porsiyon meyve Muz incir şeftali ne olursa evde
22.00 120 mama
gece uyanınca 120 cc mama