Kizlar 2 aylık bebeğim var en son tuvaletini dün sabah saat 7 de yaptı oda zorla kabız gibi değil di ama sulu da değil di. Bu sabahtan beri yine zorluyor kendini ayaklarını kaldırıyor kendini sıkıp zorluyor kıpkırmızı oluyor ve çok ağlıyor ama yine de yapamıyor ne yapmalıyım yardım edin