4242belinay Kızlar doktor relaktaz yazdı ama başka bir doktor da kullanma dedi yan etkisi var mı kullanan var mi
TutuKelesh 4242belinay yan etkisi benim bildiğim kadarıyla yok. Çünki biz de kullandık her emzirmeden önce. Sindirimi kolaylaştırıyor
Esilamm1 4242belinay canım bende kullanıyorum çokda faydasını gördüm halada kullanıyoz yan etkiside yok cnm
Dmrcnn 4242belinay bnm oğlumu kabız yAptı hatta şöyle o dönemlerde bu ilacın kabız yaptığını anlatan bir sürü anne vardı benm gbi 🤷🏼♀️ Oysaki sindirime yardımcı olan bi ilac ama ben hemen bıraktım kabız olunca