Defnesmom canım spinal olmazsa eğer çünkü bazen olamayabiliyor bende olmadı uyuşmadı lütfen üst üste denetme çünkü riskli bir durum olmuyorsa genel ol ama doktorundan bebeğimi ilk ben görmek istiyorum talebinde bulunabilirsin.Ben uyuşmadım diye ağladım en son ben görecem diye söz ilk sen göreceksin dedi doktorum böyle bir hakkın var çünkü baba bile görmez istemezsen dedi istemiyorum dedim uyandırma odasında yanımda ağlıyordu 🤗 Kucağıma koydular sedyede öyle gittik odaya herkes o an gördü.Yani ilk görmek istersen böyle bir hakkın var Bilgin olsun