Serass dün ilk defa yaptım 🙈🙈🙈 ustaymis gibi anlatayım 😂😂 sütü yarım saat önceden dışarı çıkar beklesin. Sonra tencereye koydum ve kaynattim. Tabi kaynayana kadar kaşıkla karıştırdim kaşığa aldım geri döktüm arada. Buna havalandırmak deniyomus sanırım 🙈😂😂 3-4 dk kaynadı öyle. Sonra soğumaya bıraktım. Evinde isi ölçer varsa (benim atesolcer sıvıyı da ölçüyor) baktım. 44 -45 dereceye gelince sütten birkaç kaşık alıp mayanın içine koydum karistirdim. Sonra o mayayı geri süte döktüm ama çok karıştırmadim bir iki kere çevirdim öyle. Tencerenin agzi hafif aralık olacak şekilde fırının içine koydum. Ama fırın açık değil tabi ki.. sadece sabit ısıda kalsın diye. 6 saat öyle bekledi. Hiç eklemeyin firindayken öyle 6 saat kalsin. Sonra da buzdolabına koydum sarsmadan. Az önce baktım tadına çok guzel olmuş 😂