Hipp kullanıyorum 1 yıldır ve içeriğinin değiştiğini düşünüyorum 3 numara kullanıyorum ve önceki aldıgım kutuyla yenisini karsılaştırdım eskisi sarımsı ölçekle alırken gıcırdamıyor yenisi nişasta gbi gıcırdıyor ve rengi daha beyaz , benimle aynı fikirde ve bunu farkeden anneler mutlaka vardır . Eskisinin iyi oldugunu düşünüyorum