2 aylık kızım var ve inek sütü alerjisinden şüpheleniyorum.Mukuslu kakası genelde hep ama kan görmedim, hırıltı var biraz gibi burnu sık tıkanıyor , gazli bir bebek hatta kolik akşamları ayni saatte ağlıyor ve gaz ilacı iyi geldiği için çok aşırı huzursuz değil bu ara,kusması var sızıntı şeklinde uyuyo uyanıyo kusuyo mesela, Konak var başında bir haftayı geçti temizliyorum ama geçmedi ve göğsünde ve sırtında sadece böyle bir cm genişliğinde kızarırlar var 5-6 tane filan bu ortası sivilce gibi.Sizce alerji mi bilgisi olan anneler ne yapmalıyım?