Kızlar ya 4 ay önce sezaryen oldum sonrasında karın hareketlerine 6 ay sonra başlanabiliyor diye biliyorum hatta burda bir iki kişiyede 6 ay demiştim ama instagramda bi doktorda soru cevap yapıyor oda 40 gün sonra başlanabilir demişti sizce 6 ay beklenmeli mi 🙄🤔