Kızlar merhaba, ilk çocuğum. 3 aylık. Şimdiye kadar eşimle bir şekilde uyuttuk. Birimiz sakinleştirdi diğerimiz uyuttu falan. Şimdi malum okullar açılıyor eşim çalışacak. Ben bebeğimle tek başına kalacağım çok korkuyorum çünkü uykuya direniyor. Uyumamak için sürekli ağlıyor uykusuz olunca da ağlıyor. Ayağımda sallasam yine ağlıyor. Beşiğine koyunca da ağlıyor her yolu deniyorum ama sonuç aynı AĞLIYOR. Kafayı yemek üzereyim. Memede uyuma gibi bir durumu da yok. Uykusu olduğu zaman aç olsa bile emmez. Ne yapmalıyım. Okuduğunuz ve faydasını gördüğünüz kitaplar var mı? Çok felaket durumdayım.