Elmasekerim15 Kızlar sezeryan olalı 4 ay olucak ve sırtım dogum oldugumdan beri agrıyor ayaktayken çok hissetmiyorum ama oturim veya uyurken geceden sabaha uzun süreli yatmalarda yermden kalkamıyorum kalıyorum böyle sizde böyle bi sorun varmı
Esra_ipek Elmasekerim15 Geçmiş olsun.Evet aynı dert bende de var spinal sezeryan oldum bende acaba onun bıraktığı bir rahatsızlıkmı yoksa bel fıtığı rahatsızlığım da var onunla alakalımı bilemiyorum yarın bir işlem yapılacak belime doktorum sırtınada uygularız rahatlatır biraz dedi ama gece özellikle yatınca çok ağrıyor
OmerAybars Elmasekerim15 bnde aynı şekilde doğum yaptım geceleri belim ağrıyor bebeğim için kalkınca felan gündüz bişe yok ağrı vs sen söyleyince doğumdan dolayı olabileceği geldi Bn hep gün içinde yoruluyorum heralde ondan oluyor diyordum
Elmasekerim15 Esra_ipek evet uzun süreli yatmalarda çok kötü oluyorum sanki belimle gövdem ayrılıyo gibi
Elmasekerim15 OmerAybars geceleri çok oluyo hele sırt üstü veya yüz üstü yattgımda kalkamıyorum çok zorlanıyorum
Elmasekerim15 Arwen bende öyleym çocuk aglaynca hemen fırlardım şimdi yavaş yabaş kalkıyorm çok canım yanıyo ben sezeryandan snra kendime hiç dikkat etmedm hiç yatmadım diorum ondanmı oldu anestezi ihnesndenmidir bilemyorum
zeynepcelikss Elmasekerim15 Bende hastanedeyken oldu. göğüs kafesime ve omuzlarima bi agri girdi. bagiriyordum duramiyordum. eve geldikden sonra bzde farmasinin at kestanesi masaj jeli var. onunla eşime falan masaj yaptirdim. hemen geçti. 1.2 kere gene oldu. ayni şekilde masaj jeliyle gecti benim.. bide gaz çıkarmak gerekiyormus. sezeryanda icimizi açtıkları icin hava doluyomus. ebe dedi. gaz falan cikarmaya çalisin. bide bence jelle masaj yapin. bende işe yaradi💙
Elmasekerim15 zeynepcelikss canım o banada oldu onun sebebi anesteziymiş bende bagırdım omzuma giren agrıdan ama bu anlattıgım çok farklı
Papatyaseverr Elmasekerim15 5 ay oldu doğum yapalı bel ağrım hala var genel olmama rağmen sabah kalktığımda ağrı daha fazla oluyor
Aysenurglc Selam kızlar ben doğum yapalı bugün tam bir hafta oldu.ayakta çok gezinince surtim belim kopuyo uzaninca rahatlıyorum.sipinal oldum
Elmasekerim15 Aysenurglc canım benmde öyleydi o agrım geçti şimdi bu başladı o dedign agrı uzanınca geçiyodu bu bnm şimdi dedgmde uzanınca uzun yatnca ölüyorum resmen
frambuazliturti Elmasekerim15 bende spinal oldum ama hiç ağrım sızım yok. Belki onun öncesinde olan bir rahatsızlığınız vardır tetiklenmiştir bel fıtığı filan
Betul055 Elmasekerim15 yüz üstü yatınca hiç kalkamıyorum daha fena pandemi girdi hiç bi yere gidemiyorum
Arwen Elmasekerim15 aynen bende öyleydim ilk 20 gün hiç yatmadım hep kalktım iş yaptım bende ondan mı diye düşündüm ama galiba yatan da kalkan da aynı ağrıyı çekiyor
Woody Elmasekerim15 bende de var. 4 ay oldu. Özellikle çocuk kucagımdayken.. Şu and kilo alınca napcam diyw düşünüyorum hatta
Elmasekerim15 Minik_Asia geçmiş olsun canım doktora gtmek lazmda çocukda emziryoruz ilaçda veremezler