Kafamdaki on yüz bin milyon soruyu tek tek soruyorum hazirmisiniz 😅
1aydir yani ek gıdaya geçtik geçeli yoğurt mayaliyorum bi türlü beceremedim ya ekşi oldu ya sulu oldu aman mayammı bozuk aman çokmu beklettim dışarda aman süt çokmu sıcaktı falan derken dedim bide Hazir probiyotik mayayla deniyim.gecen gün migrostan aldım mayayı günlük sütle mayaladım aman Allahım yok böyle güzel tatlı bi yoğurt taş gibide oldu bence hiç sorun yok yani. Evde yaşasın yoğurdum çok güzel nidaları atarken eşim yoğurdun tadına baktı dediki hiç yoğurda benzemiyo bu.ben ekşi olan hiçbişey sevmem yoğurdunda ekşisini sevmem bana göre mükemmel bir tat ama eşime göre yoğurda benzemiyo 🙄
Bu Hazır mayalar böyle tatlı mı oluyo yoksa ben yine yoğurt meselesinde çuvalladımmı
Bir sonraki mayalamada dün yaptığım yoğurdu maya olarak kullanabilirmiyim kullanabilirsem ne kadar daha kullanabilirim.burda bir postta 1aydan sonra yeniden Hazır maya ile yapılması gerek artık denmiş. Probiyotik özelliği devam edermi bu şekilde 1ay boyunca
Daha aklımda çok soru vardı sanki ama tıkandım aklıma geldikçe sorarım 😅