Gece uyuduktan bi saat sonra çok fena ağlamaya başladı bana sarılarak ağladı 1 saat ne verdiysem kabul etmedi sanırım bogazı şişti ateş felan çıkmadı ama ben yinede calpol verdim biraz rahatladı mamasını içerken yutkunamadı geçen ay meningok aşısından spnra ateşi 40 a ç çıkınca kan tahlili aldılar virüsten şüphelendiler yine aynısı olacak die gitmeye korktum açıkcası gitmeyince de huzursuz oldum acaba boğaz ağrısı için 11ay 20 günlük kızıma evde ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı fikirde olur