Sedauznr Merhaba kızım 6 ay 6 günlük Ek gıdaya geceli bi hafta olcak kabiz oldu , en cok ne iyi gelir ? Kayısı püresi yaptim verdim zeytin yagi verdim çay kaşığı ,hemen kabızlığı bitirir dediğiniz güzel fikri olan varmiydi fitil dışında, şimdiden teşekkürler
Teachermom Sedauznr Ben ilk zamanlar 1 tane gun kurusu kayisi bir tane erik kurusu 1 tane hurma buharda pisirip blendir yapip verirdim cok iyi geliyordu.
Deletedmom240 Sedauznr gün kurusu, hurma, kuru incir (bunu hangi ayda tüketebilir bilmiyorum mutlaka bakın ama) kuru erik, kuru üzüm suda bekletip blenderdan geçirince çok iyi geliyor. Kuruyemiş falan da koyuyorum ben ama ayı büyük benimkinin. armut da iyi gelir.
Nako Bizde 1aylık ek gidaliyiz benim keşfettiğim şu ; o gün az su verdiysem ertesi gün daha kabız oluyor. Eğer suyu çok verdiysem ertesi gün daha rahat yapıyor.