Sadiye_fdn Hanımlar oğlum 9 aylık şu ana kadar prima bez kullanıyordum çokta memnunum fakat primanın numarası büyüdükçe fiyatı artıyor bizde daha uygun olan canbebeyi kullanmayı düşünüyoruz. Kullanan var mı aranızda? Cevap verirseniz sevinirim.
dnzsrn Sadiye_fdn ben kullanıyorum Molfix baby me sleppy denedim en çok canbebeden memnun kaldım yalnız 2 türlüsü var yeni paket mor olanı alırsanız daha iyi
1prens1prensesannesii Sadiye_fdn kullandım canım 1 pakete yakın memnun kaldım..ama geri sleppy döndüm
Kerevizkafa Sadiye_fdn ama bak bende destekliyorum evy baby daha iyiydi ben onda hiç sorun yaşamadım ve yumuşacık can bebeye göre kalın biraz taşırma pişik falanda yapmadı
Kerevizkafa Sadiye_fdn ben yeni mor paketten kullandım dokusu güzel ince ve slimfit tam üzerine oturuyor bnm tek eleştirim bel kısmı orası biraz boş kalıyo ve kaka taşa biliyo her zaman değil ama bunuda söylemiş olayım