22 haziran da normal dogum yaptım
Vajina bölgesi hala ağrıyo nr doğru düzgün hareket edebiliyorum nede başka bisey
Ağrıdığında sanki yere düşecekmişim gibi hissediyorum
Bu daha sizce ne kadar daha sürecek aranızda yaşayanlar varmı?
Ilişki ye girmeyi falan düşünemiyorum o kadar çok kötü agrım oluyo
Sizler yaşayanlar ne yaptınız ağrının azalması için?
!