Pelin55 2 günlük olduk cok sukur sutum de geldi ama abisi ile ablasi emmedugi icin bu bebegimi emzirmek istiyorum sut arturmak icin icecek önerisi olan var mi
Duygusm Pelin55 Sütünüz zaten 3. günden sonra bollaşacaktır. Bol sıvı ve emzirme yeterli olur diye düşünüyorum 😊
Pelin55 Kelebegimmmm Cok sukur emiyor ama ablasinda bocalama dönemimiz oldu ilk ay emmek.istemedi sutum kesildi emmedi bu bebegimde de aynisi olsun istemiyorum bastan önlemimi almak istiyorum🤦♀️
Berraveannesi Bestlak damla kullanabilirsiniz.ilk doğumdan sonra kullanmıştım. 2 ay meme reddi yasadık sütüm azalmıştı şimdi tekrar kullanıyorum ve çok faydası var. Doktor tavsiyesi ile almıştım