AselRabia Kilo alimi iyiyse sizin beklediginiz kadar yemese de zorlamaniza gerek yok bence. Doktorlar bebekleri de bizler gibi bir birey olarak kabul ediyor ve kendi doyduklari zamani belirlemelerine izin vermemizi istiyor. Aç olsa yiyecektir bence yememesi durumunda çok fazla zorlamamaya çalışın. Bebeginiz sizi yonlendirecektir zaten bu tur konularda😊