3aylık bebegım var kıvranmasına ıkınmasına ragmen kakasını yapamıyor hastanede yaptırdılar katı falanda degildi bunun sebebi ne olabilir yani zeytınyagıyla masaj yaptıgımdada gelen kaka tas gibi sert bi kaka degil ama 2gun bile yapamasa çok huzursuz ve cok kıvranıyor bacak atıyor surekli 😭