Benimki de 11 aylık olmak üzere.7-8 ay arası yemedi nerdeyse.dişleri çıktı,ona bağladım.sonra yemeye başladı kendi kendine.fena da yemiyordu,mesela kahvaltısını çok iyi yiyordu.şimdi yine 10 gündür fln yediği şeyleri istememeye başladı,öğ diyor.sinirlerim yıprandı iyice.doktor çok savaşmadan biraz zorlayın,her istememesine vermezseniz ilerde çok fazla yemek seçen çocuklar oluyorlar dedi,uzun sürerse bu durum tahlil yapacakmış.biraz zorla yumurtanın yarısını veriyorum mesela,en son öğürür gibi elleriyle geri çıkarıyor.bırakıyorum sonra.yine elleri ağzında,sürekli diş kaşıyor,belki ondandır bizim sebebimiz ama çok zor işler.Allah yardımcımız olsun.buara çok duyuyorum iştahsızlık mevzusunu.