Uraska Benim kızım da bazen daha uzun uyuyor bazen sık uyanıyor. Dün gece benim için tam bir sabır testiydi mesela. Doktorumuz bu dönemde bebeğin 8-10 kere uyanmasını çok normal karşılarız hatta izleyen aylarda daha da sık uyanabilir, içgüdüsel bir şey dedi. Benim kızım uyanıp uyanıp yeni öğrendiği hareketleri yapıyor geceleri, sabah beşte dönüp sürünmek için tamamen uyandı misal 😄