horozsehirli20 Doğum Yapanlara Sosyal Hizmetlerden 300 tl gibi bir para veriliyormuş bilgisi olan var mı veya süt parası alan anne var mi?
DilekB_ horozsehirli20 canım ben aldım ama eşim belediyeye gittim başvurdum öyle verdiler diyor tam olarak işlem nedir bilmiyorum ama bir sor belediyeye
Nily horozsehirli20 svet bütün haklarımı köküne kadar aldım valla😂 Süt parası bamka hesabıma yattı Cocuk parasınıda ptt ye gidip aldım. Sorunuz nedir
Neslihan2516 Nily dogum parasi icin basvurdumda sut parasi nedir o ayri bi parami onun icin nereye basvuruyoruz devlet memurlarina veriyolar misaygilar😂
horozsehirli20 Nily Doğum parası ve Süt Parası için nereye başvuruda bulunmam gerek nekadar alabiliyorum
Nily Neslihan2516 süt parası olan 149tl için belediyenin sosyal yardım bölümü varmış oraya basvuru yapıluyormuş. Onu eşim yapmıştı Cocuk parası 300tl onun için normalde raporu sgk ya bildiriyosunuzya ptt gidip doğum ücreti alıcam dediğinizde ordan alıyosunuz sistemden görüyorlar
Nily horozsehirli20 süt parası 149tl aldım banka hesabıma yatırdılar Cocuk için 300tl ptt den aldım Süt parası için belediyeye basvuru Cıcuk parasını postaneden gidip alıyosunuz direk sistemden görüyolar sanırım 170i bi arayıp bilgi alın ama tekrar:)
Anneolmak30 Benim eşim başvurdu 35 önce doğum yaptım süt parası eşime yattı o aldı doğum param daha Ocağın sonunda yatacakmış ptt alınacakmış ikiside ssk’ya başvurmuş eşim