Acemiy 2 ay 1 günlük bebeğim ısrarla emziği bırakıp parmak emmeye çalişiyor hangisini alacağını da şaşırıp parmaklarının hepsini ağzına alıyor yada bir parmağı ağzındayken digerlerini gözüne burnuna dayıyor yaşayanlar var mı böyle sıkıntı
Nisan_35 Acemiy oral dönemde oldukları için çok normal benim bebeğim dört buçuk aylık hala durdurulamıyor🤣 yalnız keşke emzik kullanmasanız bizde memereddi sebebi oldu bir buçuk aylıkken bıraktım hemen bırakın parmak emsin olağan süreci zaten
Melinda101019 Acemiy Alıştırmayın onu benim yeğenim 12 yaşına kadar emdi. Her bebek aynı değildir ama alışkanlık sonuçta. Eldivenle ellerini kapatın ara ara açın havalandırın. Öğrenmesin.
Supermomiscoming Acemiy hiç dert etmeyin bizimki bıraksak 10parmağını birden sokuyordu zamanla unutuyorlar kollarının üstüne yatırıyordum durmayı öğrensin diye parmaklarını yemekten asla durmuyordu 6aylığız şimdi hiç bir şekilde ellerini emmıyor artık unuttu
Acemiy Melinda101019 aynen bende ondan korkuyorum emziği atıp bıraktırmak daha kolay olabilir ama parmakları zor
Nisan_35 Supermomiscoming evet ben yara bantları mı yapıştırmadım eldiven mi takmadım doktoru çok kızdı engel olmamak lazımmış ilerde kötü alışkanlıklara yol açabilir şimdi tatmin olmazsa dedi
Supermomiscoming Nisan_35 sakın yapmayın bir daha hiç bir şekilde engel olmadım ben inanın fotoğraflarını videolarını görseniz çok komik ellerinin hepsi ağzında elleri yumuşacık olmuştu emmekten tırnakları çabuk uzuyordu yine emmekten ama hiç elini çekmedim ağzında şimdi o hallerinden eser yok zaten etrafı keşfettikçe ve oyuncaklarla oynamaya başlayınca unutuyorlar