Merhaba hanımlar bebegim 6aylık bikaç gün şehir dışına fethiyeye gittik ordaki hava nemliydi ve bebegime çok iyi geldi hatta tuzlu su alsın diye denize dalıp çıkardık fakat 2 gün önce ankaraya geldik burada yaşıyoruz kızımın kuru havada hemen burnu tıkandı serum fizyolojik kullanmaya başladım sadece onu sıkıyorum çekme aparatı kullanmadım çünkü burnu tam rahatlamadı içindekiler pek akmadı hınkırma işlemini yapamıyo henüz sizce napmalıyım birde öksürük ve hapşırık oldu biraz öksürük gece oluyo daha çok geniz akıntındanmıdır denizde tuzlu su gördü ondanmıdır anlayamadım.öksürük cigerlere falan inerse diye çok korktum evde yapabilcegim dogal yöntem önerileriniz varmı? bu arada çok şükür ateş yapmadı ve emzirmede de bi sıkıntımız olmadı bununla ilgili önerileriniz olursa sevinirim