Kızlar oğlum 4 aylık bi kaç gündür kakasını yapmıyordu. Şimdi 2 gündür yapıyor ama eskisi gibi sulu değil sanki. Çok katı da değil. Krema gibi kıvamı ve şeker gibi kokuyo 2 gündür neden olabilir bi fikri olan var mı doktora götürmeli miyim. Sadece anne sütü alıyor bu arada