BEn de böyle bir post açacaktım ki siz yazmışsınız. Tavsiyeleri yazan olursa çok sevinirim. Bebeğimin beşiği var çok da güzel ama tatilden döndüğümüzden beri orda asla yatmıyor. Tatilde yer yatağında yattı mecburen, döne döne geniş geniş yatmaya alıştı sanırım şimdi beşiğe sığamıyor.
Geniş mi almak lazım yolsa tek kişilik yatak ölçüsü oluyor mu? Yerden yüksek mi olmalı yolsa yerle bitişik mi? Düşme tehlikesi var mı?