Mom8 ben kesinlikle inanmıyorum yok doktor önerdi yok ebe önerdi yok eczacı önerdi diyenlere. Koca karıların dediklerini yapıyorlar, öneriyolar millet tepki gösterince de eee doktorum önerdi. Bi bilen doktor ebe sağlıkçı sizinkiler mi acaba diyesim geliyor. Herkesin kendi bebeği karışamam fakat kendi yaptıkları yanlışları gelip birde öneriyolar, çaresiz annelerde bunu hemen denemeye kalkıyo. Bebeklerinin başına bişey gelse Allah korusun nasıl vebalini ödeyecekler acaba. Doktorlar ıhlamurun kolik bebeğe iyi geldiğini bilse boşu boşuna gaz damlası, ilaç vermez🤦🏻♀️ bilinçli olmak önemli