Merhabalar yorgun savaşçı anneler benim bebeğim 2aylık bu kadar zaman ne uykumuz ne de huzurumuz vardı. Sürekli ağlayan gaz çıkaramayan ağlamaktan helak olan bebeğim şimdi melekler gibi o kadar huzurlu ve mutlu ki tabiki bende çünkü artık kendime bolca zamanım oluyor kolik molik kalmadı…….
bebeğim için kolik anneleri neler yapıyor baktım araştırdım herşeyi denedim geçmedi en son bir emekli sağlıkçı ablam bana hee emzirmenin ardından bebeğine 3-4 çay kaşığı ıhlamur ver ilk gün dedi öyle yaptım artık çaresizdim verdim bende sonra da karnına havlu ısıttım sardım bebeğim sakinleşsin diye emzirdim başka türlü durmuyor uyumuyordu o il gün o kadar gaz çıkardı ki inanmamazsınız bütün gün koca adam gibi yavaş yavaş rahatlamaya başladı ara ara sancıları olmaya başladı ara ara ağlıyordu ertesi gün ise günde üç kere emzirme arkası 3 çay kaşığı kadar verdim ve ŞUAN BEBEĞİM KENDİ KENDİNE AĞLAMADAN GAZ ÇIKARIYOR GAZ DAMLASI BİLE KULLANMIYORUZ ilk defa rahat bi duş aldım, yemek yedim vs tüm ihtiyaçlarımı bebeğim mışıl mışıl uyurken çok rahat yapıyorum çok mutluyum kesinlikle denemelisiniz.. doktorum bana 2 gün dene faydasını görmezsen bırakırsın demişti biri bana bi öneride bulunduğunu söylemiştim… MUTLU ANNELERE SELAM OLSUN🥰💙🧿 bana dua edin yeter çok mutlu anne-bebeğiz çok şükür 🙏🏻 KOLİK DİYE BİRŞEY YOK 😇👶🏻