Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim doktora gittiğimde çok şükür kese büyüdüğünü öğreniyorum ama sıkıntım şu nerdeyse 1 haftaya yakın kanama oluyo bu kanama ya kahverengi şeklinde ya normal kan yada küçük parça şeklinde. Ayın 5 inde progesteron başladım. Dünde aynı konu üstüne doktora gittim doktor kese çevresinde kanama gözükmüyor dedi kese ayın 5 inde 9 milimken 14.7 milim olduğunu söyledi ama bu kanama neden dolayı var niye böyle oluyo bilemedim ya haliyle endişe duyuyorum başına böyle bir olay gelen var mı ne yapabilirim bilmiyorum