Tugba22 Bebeği süt alerjisi olan anneler yediklerinize nasıl dikkat ediyorsunuz mesela neler tüketmiyorsunuz doktorumuzu aradım süt ve süt ürünlerini tüketme bakalım nolucak eğer kakası yine aynı şekilde olursa sesi durumuna bakıcaz dedi birde sizin bebeklerinizde ne gibi belirtiler var bebeğimin kakası sürekli sümük gibi mukuslu olmuyor günde 1 kez oluyor bazen hiç olmadığı günlerde oluyor sanki kaşlarında ve kulak arkalarında biraz kuruluk döküntü var gibi geldi bana birde bazen emerken bağırsakları çok fena gorulduyo koca insan gibi gorulduyo resmen bazen de ıkınıyo genelde bu belirtiler gece oluyo uyurken bile ıkınıyo yavrum uykusuna dalamıyor uyanırkende öyle oluyor bu süt alerjisi dereceli mi oluyor bizimki sür alerjisinin başlangıcı mı acaba birde ben hiç süt içmem ağzıma sürmem peyniri çok tüketirim 1 kalıp peyniri tek başıma 5 - 6 günde bitiriyorum
AysenurDeniz Tugba22 süt ve süt ürünü içeren hiç bir ürün tüketmemeniz gerekiyor 1 hafta boyunca 2. Haftada takip edip geçmediyse başka allerjenler denemek gerek bebeğiniz kaç günlük oda önemli tabii..Eğer süt allerjisiyse genelde süt ürünleri kuruyemiş domates çilek gibi maddelerden kaynaklanıyor bulgular geçene kadar denemek gerek
Tky58 Tugba22Neredeyse marketten aldığın şeylerin %80 ini unut diyebilirim sana. Ben başıma gelinçe etiket okumaya başladım mecburen ve ne göreyim yediğimiz neredeyse her şeyin içinde süt tozu, peynir altı suyu vss varmış etiketleri iyi oku canım🥺
AysenurDeniz Tugba22 benim bebeğimde 2 buçuk aylık net hatırlamıyorum kaçıncı günde olmuştu ama atopik dermatit dedi doktor şampuan losyon yağ deterjan herşeyi değiştirdik hala tam olarak geçmediği için diyete başlıyorum haftaya bende🤷🏻♀️
Tugba22 Funda86 bebeğim 34 günlük her zaman olmuyo aslında Nadir oluyo desem yeri peyniri çok tüketiyorum bazen doktor kakasını görünce sür alerjisi deyince korktum 😞
AysenurDeniz Tugba22 kakası anne sütüyle beslendiğinden dolayı sulu zaten ama mukuslu kaka olayı bi tek yenidoğan döneminde oldu bizde
Tugba22 Tky58 pek fazla Abur cubur tüketmem aslında genelde ben kendim yaparım sütten puding kek pasta profiterol felan o şekilde tüketiyorum
Tky58 Tugba22 işte ben de öyle yapıyodum ama dilinin ucuna sürmicen onların hiç birini🙄 sadece kabak tatlısı yapıp yiyorum mesela hem süt yepğyo hem de vitaminli baya bilmediğimiz çok şeyi var onun gibi şeyler araştırıyorum bi de çanım aşırı çikolata istediğinde fiskobirliğin bi fındık ezmesi var orjinal ezme ondan iyyorum o kaaa😕