pelinburak1502 3,5-4 aylıkken çoğu bebekte meme reddi başlıyor. Emmemesi huysuzluğu bu yüzden. Benim oğlum gece uykulu hali hariç ağzına memeyi asla sürmezdi mecburen sağıp verdim, yetmediği yerde mama takviyesi yaptım. Bu durum bir buçuk ay sürdü nerdeyse ve bu süreçte sütüm de azaldı. Mama takviyeli devam etmek zorunda kaldım. 11 aylıkken emmeyi de bıraktı, sütüm de kesildi. Doymuyorsa tabiki mama verin ama mümkün oldukça emzirmeye çalışın. Benim oğlum emse amuda kalkıp bile emzirmeye razıydım. Size tavsiyem ayakta, sallanarak, pozisyon değiştirerek her türlü deneyin. Mama son çareniz olsun her zaman.