Blcmblgmer doğumdan önce doktora söyledim bunu asla öyle bir şey yok iğne sokulan enjeksiyon yapılan yer bele yakın değil demişti benim de normalde bel fitigim var zaten ağrı çekiyorum diye korkuyordum üç buçuk ay oldu doğum yapalı benim ağrı hep var olduğu için üstüne eklendiğinde yine de sezaryenle alakalı diye düşünmemiştim gerçek mi acaba