Herkese merhabalar. Bebeğim eylülde bir yaşına girecek hala süt ve doğum ücreti almadım, alabiliyor muyum. Doğduğunda bebeğim eşim bağkurluydu ama ona yatmadı herhangi bir para kendiliğinden , biz de başvurmadık. Şimdi yönlendirmenize ihtiyacım var napabilirim kızlar?