Kaanefe__ bende olmuştu aşırı ödem vardı bende başta ödem şişlikleri indiği için kaşınıyor sandık ama kaşıntılar inanılmaz derecede arttı bacaklarımı kaşımaktan yara yaptım hala tırnak izlerim duruyor ve dayanamayıp doktora gittim yazdığı ilaçların yan etkisi olabileceğini söyledi antibiyotik , demir hapı ve ağrı kesici yazmıştı hepsini bıraktım bir gün sonra kaşıntı geçti kullandığınız ilaçların yan etkilerine bakıp doktorunuzla görüşüm derim