Eminapasali
Kh201590 doktorum sezaryen doğumdan sonra 2 yıl önermiyoruz doğumu demişti. Zor olmuyor mu?
Sumeyyelan
Kh201590
Doğumdan sonra süt korur diye bir söylenti var. Ama öyle bir şey yok. Emziren ve adet olmayan kadınlarda hamile kalabilir. Ve yeni doğum yapmış bir bayanın hamile kalması daha kolaydır. Çünkü vücut ve hormonlar gebeliğe alışkındırlar. En küçük kaçamak veya tedbirsizlik hamilelik ile sonuçlanabilir.