Yaptıran var mı?
Karantina zamanlarında doğum yaptım bu sebeple yenidoğan zamanında yaptıramadım sünnetini. 4,5 aylık olduk 5. Ayında yaptırayım diyorum. Nasıl bi süreç? Yaptıranlar bilgilendirebilir mi? Yüz üstü dönmeye ve sürünmeye başladı bu bizim için zor olur mu canı acır mı sürekli kontrol altında olacak hareketleri haliyle, ne kadar sürer iyileşmesi acaba?