Yigithan5353 İyi günler bebeğim yeterince süt ememiyor dolayısla mama kullanmak zorunda kaldım evolviayla basladım onu bulmak zor olduğu icin hipe döndüm 2 aylık sanki cok yaramadı gibi geldi bebeğime sizce en iyisi hangisi ?
Tomi Yigithan5353 sma optipro kullanıyorum. Kilo alma konusunda sıkıntı yok. Gaz yapmıyor. Hemen çözülüyor.
Derosss Yigithan5353 aptamil kullanıyoruz başından beri kendimce tavsiye ederim gaz kabız vs yapmadı ama mama bebekten bebeğe değişiklik gösterebilir yani bizde gaz olur sizde olmaz bunun için denemeden bilemezsin canım ama aptamil öneririm ❤️
Heide Yigithan5353 sma nin 2. Kutusunu bitirmek uzereyim çok memnunum kabzilik sorunumuz bitti gazimiz yok kilo konusunu bilemiyorum henüz tartlmadk ama her gören toparlandgni soyluyor
Derosss Eminapasali kesinlikle pahalı ama değiştirmeyi denedim kızım içmiyo keşke içse sma falan da aldım içmiyo bırakıyor mamayı mecbur devam ediyorum ama teşekkür ederim onu araştırıcam belki sever