Alpannesiii Kızlar 3 günlük lohusayım ve henüz büyük abdestimi yapmadım. Doğumum normaldi acaba kabız olmuş muyumdur? Ya da bu durum normal mi?
Deletedmom7 Alpannesiii normal ben beşinci gün yaptım ekmekten uzak dur bulgur yeme bol bol su iç kayısı suyu iç yada direk kayısı ye bol yürüyüş yap
eslemsiii Alpannesiii ben sezaryen doğum yaptım bende yapamamıştım bi kaç gün yapamamaktan hatta o kadar kötü olmuştum ki popomun üzerine oturamıyordum canım acıyordu hep yan otururdum hoşaflar sular hiç işe yatamadı bende en son fitil yaptım öyle rahatladım😬
Mom088 Alpannesiii ben sezeryan doğum yaptım . Bende gaz çıkaramadım diye 2. Günün sonunda lavman yaptılar o şekilde rahatladım sonrasındada 1 hafta boyunca sıvı beslendim bi haftadan sonrada bol bol kayısı hoşafı yaptım içtim çok şükür sorun yaşamadım . İstersen bi lavman yaptır
tospikannesii Alpannesiii bende aynıydım kayısı ve incir hoşafı yaptı annem, yarım saat bile sürmedi direk normale döndüm, bi dene istersen
Ayka06 Ay o sancıyı en iyi ben biliyorum kayısınsuyu hoşaf iç doktor bana Osmolak duphalac şurup vermişti bi araştır doktoruna danış onu versin acaip rahatlatıyo bide antibiyotiklerinü ihmal etme ben biraz ondsn sıkıntı yaşafım sanırım geçmiş olsn
Bahar3538 Geceden bir bardağa iki kayısı kurusu bir adet ceviz koy sabah kayısı ve cevizi ye suyunu iç canım iyi geliyor birde limonlu ılık su içtim ben öyle düzelmiştim