Gzmkrss Selam anneler Bebeğim 5 aylık oldu ama bu aralar biberondan mama içmiyor kaşıkla bişeyler verdiğimde çok güzel yiyiyor bende kaşık mamalardan yapıp veriyorum artık aç kalmasın diye sizdede böyle olan varmı varsa nasıl bi yol izliyorsunuz ?
Cicismoms Gzmkrss normal canım nasıl biberonla veriyorsa öyle sonra bir baktım kendi biberonla içmeye basladi