Goknurakyol https://imgyukle.com/i/ukfypf Arkadaşlar merhaba oğlumun yüzünde sürekli böyle kızarıklık olıyor uykudan kalktıgında özellikle 20 dk sonra geciyor ama böyle sanki sinek yemiş gibi ama değil biliyorum grcen günde kolunun altında farkettim gene 15 20 dk sonra gecti başına böyle bisey gelen varmı ?
Birkizbiroglan Goknurakyol bu bizde de oluyordu. Bir türlü nedeni bulamadım. Böcek mi alerjisi derken deterjanı değiştirdim. Granül deterjan mi kullanıyorsunuz?
idil1990 Goknurakyol yattigi yerde alerji yapabilcek bisi varmi. Ilk aklima o geldi nedense yastik nevresimi hersey olabilir.
NSimaaa Goknurakyol canim benim oglumun yuzundede cikiyo aynisi yanklarinda felan doktor sicaktan demisti teramisin kullaniyorum suruyorumyuzunr onun sayesinde geciyo
Goknurakyol Birkizbiroglan evet granül kullanıyorum özellikle çift durulama yapıyorum ama fayda etmiyor sanki
Birkizbiroglan Goknurakyol ben sıvı deterjan kullanmaya başladım. Sonra hiç çıkmadı. Deneyin bı isterseniz.
Goknurakyol Selin1509 banyodan sonra önce farketmiyor uyandıktan sonra oluyor genelde zaten sürekli eli burnunda