Hmrgnyy Bi kaç gündür bez değiştirirken bebeğimin poposuna yapışan şeffaf jelimsi şeyler görüyorum, 3 numara sleepy bez kullanıyoruz, var mı böyle bişeyle karşılaşan, normal mı acaba 🤔
SedaOzbay Hmrgnyy bende aynı şekilde 1 de olmadı ama 3 numarada oldu ve prima denedim o da kaçırdı padlers denedim daha iyi sanki deneme boyunu almıştım trendyoldan şampuan ve ıslak mendiliyle 20 tl ya gelmişti padlers e geçmeyi düşünüyorum tamamen
Sema10 Hmrgnyy bebeğim 4 aylık oldu ama henüz yaşamadık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum
Agsahin Ben molfixte karşılaştım bebeğim aşırı idrar yaptığında ortaya çıkıyordu sleppy kullanmaya başladım daha hiç karşılaşmadım
Boncukgozveannesi Hmrgnyy o şeffaf tanecikler her bezde mevcut kesip kontrol edebilirsiniz emici tanecikler bezin bir yeri delindi kesildiyse çıkar
Berrree Aşırı derece bekleyince prima da bile oluyor icindeki ıslagı toplayan pamuklar kendini bırakıyor artık
0503 Hmrgnyy ben prima kullanıyrm ankaradayım 4 aydır böle bişe olmadı luan memlekette ym ve o kadar sıcakki dediğin gibi oldu ben sıcağa bağladım yarın geri hdecez bakalım düzelecek mi birde kullandığım paketş getirdim yanımda yani
Bernauslu Hmrgnyy 4 te oldu bizimde terlediği için oluyor demişlerdi bana da ki ben uzun süre tutmam bezi azıcık çiş yapsın değiştiririm.
Erenmm Hmrgnyy ben de 3 numara kullanıyorum ilk oldu poposunda sonra bezi bitti başka marketten aldık bez onda öyle bişeye rastlamadım acaba tarihle alakalı olabilirmi 🤔
Cakos Hmrgnyy Ben de sleepy kullaniyorum 4 numara . Henuz karsilasmadim ama gecen gun bir kisi daha ayni sizin gibi post acmisti bu konuyla ilgili . Oraya da bir suru anne sikayetini yazmis bebegimin poposunda oluyor diye . Uretimle alakali bir hata olabilir 🤷🏼♀️
elifiii Hmrgnyy suyu ve nemi hapseden tanecikler onlar, bezin altında kuruyken belli olmaz ama ıslanınca küçük damlacık olur. Kadın pedlerinde de aynısı vardır.
Sumeyyelan Hmrgnyy bende aynı bezi kullanıyorum sleepy natural ama hiç öyle bi şeyle karşılaşmadım çok ta memnunum
Dn123 Hmrgnyy ben em baştan beri sleepy kullanıyorum kisin sorun olmadı yazında genelde bezini bağlamıyorum altına alt açma örtüsü seriyorum yaparsa ona yapıyor
Funfuuu Hmrgnyy benim bildigim kadariyla bebekler cis yaptikca onlar emiyor ve sisiyor bezde. Buyuk ihtimalle bebegin baya cisini emmis ve cikmistir