Zeyzeyyyyy Bebeklerin bağırsak florası 2 yaşına kadar düzenlenir diye biliyorum. Bu yüzden ilk yıllar beslenme çok önemli. Özellikle sezeryanla doğan bebekler doğum anında anneden bakteri alamadıkları için onların daha çok probiyotik desteğe ihtiyacı var. Bunları fermente besinlerden alabiliriz. Ben doğadan probiyotik maya kullanıyorum. Carrofur marketlerde oluyor. Web sayfasından da sipariş verebilirsiniz. Bebekler için ayrı çeşidi var babyotik kombiyotik yoğurt mayası. Aynı markanın kefir peynir turşu mayaları da var. Ben şimdilik kefir ve yoğurt çeşitlerini yapıyorum. Kendimiz için de yoğurdu bu mayalarla yapıyorum. Uzun süreli kullanımda bozulmuş bağırsak florasını çok desteklediği söyleniyor. İshal ve kabızlıga iyi geliyor. Kızımda 3 aylıkken kabızlık başladı kefir le baya rahatladı. Şuan 1 yaşında uzun süredir kabızlık yaşamıyor