aralik31 Sadece burnum tıkalı nefes alamıyorum ama çok zor ne yapabilirim kızlar kızım yedi aylık emziriyorum Iyi gelecek ne içebilirim
Palet0056 aralik31 çok geçmiş olsun hamile olduğumda grip olmuştum hiç bir ilaç almadan limon ve balı sıcak suda karıştırıp içiyordum birde bol miktarda ekmek arası soğan sarımsak 😂 ama kötüleşirseniz bi muayene olun emzirdiğinizi söylerseniz zararı olmayan ilaç verirler zaten kolayca atlatırsınız
ErvaMuhammedAli16 aralik31 Benim de oğlum 7 aylık ve grip oldum. Çok kötü durumdayım 🤦🏻♀️ Sadece parol içiyorum. Ihlamur limonlu 🍋 Ballı Limonlu çay 🍯 Nane Limon 🌿 Bunları devamlı içiyorum. Birde papatya çayı boğazlarıma baya iyi geliyor 🌼 Şifalar diliyorum 🤲🏼🙏🏼
idil1990 aralik31 kisin cok agir bi grip gecirdim atesler icinde yandim bebegime anmem bakti. Agzimda maskeyle emzirdim senin sutun ona antibiyotik degerinde sksk emzir tek iyi gelecek sey o. Sende kotu olursan bi git bence ben bi hafta igneyle zor atlattim. Yinede bebegimi emzirdim oma gore tedavi veriyorlar.
mavilimsi aralik31 bayramdan önce 10 gün falan boğaz agrisi çektim kendim evde doğal ne varsa uyguladım.zar zor biraz geçti.bayramdsn hemen sonra yine boğaz agrisi başladı ama bu sefer daha kötüydü.aile hekimine gittim doktorum çok sabrettin ilaç içmemek icin ama antibiyotiğe baslammamiz lazım dedi.3 gündür içiyorum bugün kendime geldim şükür.cok kötüyseniz kendinizi yıpratmayın hemen aile hekimine danışın süte geçmeyen ilaçlar var.cok geçmiş olsun
pilavustutavuk Bende 2 kere hastalandım emzirdigim dönem boyunca. Sadece maske takın. Ellerinizi sürekli dezenfekte edin yeterli. Sutten hastalık asla geçmez bundan hiç şüpheniz olmasın
pilavustutavuk aralik31 sadece ama sadece basım aşırı ağrıdıgi ve ateşim olduğu zamanlar da parol içmiştim. Korkudan başka ilaç hiç almadım. Hep bitki çayları c vitamini yönünden besinler yiye yiye toparladım
Palet0056 aralik31 tabi bebeğinizin alerjisi yoksa deneyin bal konusunda özellikle anne sütünde zararı olur mu bilgim yok maalesef
Bahar3538 Nane limonu kaynat bardağada bir kaşık bal ve tarçın koy bunun üzerine nane limonu süz sıcakken içmeye çalış ben öyle atlattım hafif öksürüğümde vardı onun içinde cevizin içindeki zarı kaynatıp içtim çok şükür atlattım geçmiş olsun 💐
Leyla34 Canım burnun tıkalıysa bir tencere su kaynatıp leğene dök içine sarımsak at bir kaç diş soğanı 4 parçaya böl at kekik ve zerdaçal at öyle bekle buharında üstünü de kapat ama burnunu açar biz öyle yapıyoruz genelde hasta olunca geçmiş olsun